وبلاگ

توضیح وبلاگ من

هدفمند کردن حمایت از کالای ایرانی

 
تاریخ: 25-02-97
نویسنده: روشنک بنت سینا

حمایت از کالای ایرانی باید در راستای تولید باشد. اطراف هر کدام از ما صنایع و تولید کننده‌های کوچکی هستند که اگر حمایت نشوند ورشکسته می‌شوند و ترجیح می‌دهند دست از تولید بردارند و به سیل توزیع کنندگان و مشاغل دیگر روی بیاورند. اولین وظیفه‌ی ما در بازار انبوه کالا شناخت این گونه صنایع، کارگاه یا تولید کننده‌هاست. وظیفه‌ی بعدی ما این است که یارای آنها باشیم. یاری کردن آنها در بخش بازاریابی می‌تواند به فروش محصولات آنها کمک کند و کسب و کارشان را رونق بدهد.

ذهنتان را به سمت صنایع و تولید کننده‌های کوچک و خاص نبرید. این تولید کننده می‌تواند یک خیاط در بین دوست، آشنا و محدوده‌ی افرادی باشد که آنها را می‌شناسیم. شاید هم شخصی که می‌تواند بافتنی ببافتد، وسایل تزئینی درست کند، چرم دوزی بلد باشد، یک کشاورز یا باغدار نیاز دارد محصولاتش را مستقیم و به دور از واسطه‌ی دلال‌ها بفروشد، شاید هم جوان و نوجوانی که در یک رشته‌ی فنی تحصیل کرده و نیاز دارد تخصصش به کار گرفته بشود. قطعا شما هم مصادیق دیگری در نظر دارید. ما که می‌خواهیم در طول زندگی کالاهایی بخریم و هزینه‌هایی پرداخت کنیم، پس چه بهتر که این هزینه‌ها چرخ اقتصادی افرادی را بچرخاند که آنها را می‌شناسیم. در قرآن کریم در جایی که قرار است خوبی و احسانی در حق کسی کنیم، سلسله مراتبی را بیان کرده است که نزدیکان و آشنایان اولیت بیشتری دارند.

کلیدواژه ها: اشتغال, اشتغال زایی, اقتصاد مقاومتی, تولید کننده, حمایت از کالای ایرانی, صنایع کوچک, کالای ایرانی
نظر از: السلام علیک یا صاحب الزمان [عضو] 

احسنت

1397/03/02 @ 10:10
نظر از: عابدی [عضو] 

امام صادق(ع):

سه چیز از خوش بختى است:همسر سازگار،و فرزندان نیک، و این که مرد،درآمدش را در شهر خود به دست آورد و [بتواند] به نزد خانواده اش رفت و آمد نماید

1397/02/29 @ 08:47
نظر از: حضرت مادر (س) [عضو] 

سلام احسنت

1397/02/25 @ 15:36
پاسخ از: روشنک بنت سینا [عضو] 

خیلی ممنون

1397/02/26 @ 04:32


فرم در حال بارگذاری ...

« نقش بانوان در جهت حمایت از کالای ایرانیترفندهای دیده شدن در فضای مجازی »